پروتز لب چیست؟

پروتز لب یک روش کم تهاجم جهت بزرگ کردن و برجسته کردن لب ها میباشد. پروتز لب طرفداران زیادی دارد. پروتز لب یکی از انواع جراحی های زیبایی میباشد که به جهت بزرگ کردن و قلوه ای کردن لب ها، استفاده میشود. پروتز کردن لب ها موجب جذابیت بیشتر چهره و بالا رفتن اعتماد به نفس میشود. این روش مدل های مختلفی دارد. 

انواع مدل پروتز لب بر اساس وضعیت آناتومی لب فرد انتخاب میشود و حجم مناسب برای وی تعیین میشود. بعضی از افراد خواستار پروتز لب مدل عروسکی، مدل لب روسی و یا لب اردکی میباشند. اما در این میان معمولا پزشکان با توجه به مدل و سایز لب، بهترین روش پروتز لب و مدل های طبیعی را به بیمار پیشنهاد میکنند.

 انواع روش های پروتز لب برا اساس زمان ماندگاری

  1. روش های موقتی پروتز لب
  2. جراحی پروتز دائمی لب

انواع روش های پروتز لب بر اساس تکنیک مورد استفاده

  1. یکی از روش های طبیعی برای حجیم کردن و تقویت لب ها، تزریق چربی به آنهاست. این چربی از بدن فرد خارج و پس از تمیز کردن در لب ها تزریق میشود.
  2.  یکی دیگر از روش هایی که برای حجیم کردن لب ها وجود دارد، استفاده از پرکننده های هیارولونیک می‌باشد. هیارولونیک یک ماده طبیعی در بدن می‌باشد که می‌تواند شکل و ساختار لب ها را بهبود بخشد.
  3. یکی دیگر از روش های برجسته و حجیم کردن لب ها، تزریق کلاژن به لب ها می‌باشد. کلاژن پروتئین طبیعی بدن می‌باشد که پس از تزریق، علاوه بر اینکه موجب حجیم شدن لب ها میشود، باعث رفع چین و چروک های اطراف دهان نیز می‌شود.

پروتز لب مردان

برخی از افراد فکر می‌کنند که تزریق پروتز لب تنها مختص زنان می‌باشد، اما این تصور کاملا نادرستی است. چون همه مدل های پروتز لب، لب های حجیم و بزرگ ایجاد نمی‌کنند. پروتز لب مردانه، تنها با هدف اصلاح شکل ظاهری لب های باریک ایجاد می‌شود و میزان برجسته کردن لب با توجه به درخواست فرد بیمار انجام می‌شود.

مرکز پوست و مو دکتر پرورش، با هدف ارائه خدمات در زمینه زیبایی پوست، مو و زنان در محیطی کاملا بهداشتی، با تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای روز دنیا راه اندازی شده است. در این مرکز خدماتی مانند لیزر موهای زائد، تزریق ژل، بوتاکس چربی، پی آر پی (PRP)، آر اف (RF)، میکرونیدلینگ، میکرودرم، هیدرودرم، مزونیدلینگ، فیشیال، کربوکسی تراپی، مزوتراپی، کرایوتراپی، لیفت با انواع نخ، زاویه سازی و مادلینگ، پاک کردن تاتو، انواع پیرسینگ، برداشتن خال و ضایعات پوستی با لیزر و کرایو و انواع متدهای جوانسازی صورت و زیبایی با بهترین برندهای فرانسه، آمریکا، آلمان و انگلیس انجام می شود.

ادمین مرکز پوست و مو
ادمین مرکز پوست و مو
مقالات: 3

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *